پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204231
کارشناس مسايل سياسي گفت:
دشمنان انقلاب اسلامي ايران به دنبال نفوذ در انتخابات هستند
تاریخ انتشار : 1394/11/15 16:48:58
نمایش : 953
کارشناس مسائل سياسي در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، بهترين راه ممکن براي مأيوس کردن دشمنان نظام را حضور با بصيرت و گسترده آحاد مردم در انتخابات دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين صالحي با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در جمع کارکنان سپاه فارسان گفت : انتخابات پيش روي يکي از مهم ترين و تأثير گذارترين وقايعي است که در سالهاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي همواره مورد توجه مسئولين، مردم و همچنين دشمنان نظام اسلامي بوده است و هر بار با نزديکي به موسم انتخابات، برنامه ريزي ها و دشمني هايي را با نظام اسلامي مشاهده مي کنيم. اکنون نيز در نزديکي 2 انتخابات "مجلس شوراي اسلامي" و " مجلس خبرگان رهبري" قرار داريم که به دليل اهميت هر دو مجلس در تأمين منافع اسلام و مردم، اين انتخابات نيز به صورت خاص مورد توجه دشمنان داخلي و خارجي نظام اسلامي قرار دارد.

حسين صالحي در ادامه افزود : دشمنان نظام  در مقطعي به فتنه 88 اميدوار شدند اما وقتي فتنه 88 مهار شد و آنان از فتنه بهره‌اي نبردند و فهميدند که ملت ايران بيدار است و حضور مردم را در نهم دي 88 و اطاعت  آنان را از موازين رهبري مشاهده کردند، متوجه شدند که مسير را اشتباه رفتند و اين توطئه هم شکست خورده است  بنا براين به دنبال طرح ريزي و پي ريزي نقشه هايي جهت ضربه زدن و براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران هستند که انشا الله مردم ولايت مدار و بصير و انقلابي ملت ايران مانند سنوات گذشته با حضور گسترده خود مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني و دشمنان اين نظام وانقلاب خواهند زد .

وي در ادامه خاطر نشان کرد : دشمنان انقلاب اسلامي ايران به دنبال نفوذ در انتخابات هستنداين در حالي است که ملت ايران در سايه ولايت فقيه در انقلاب پيروز شد، جنگ را هم با اطاعت از ولي فقيه به پيروزي رساند و بعد از جنگ هم با ولايت فقيه پيشرفت کرد و امروز هم حرفمان اين است که حول محور ولايت فقيه بايد کشور اداره شود، قانون اساسي هم همين را مي‌گويد و اينها شعار نيست بلکه قانون اساسي کشور است. 

صالحي در پايان سخنان خود بهترين راه ممکن براي مأيوس کردن دشمنان نظام را حضور با بصيرت  وگسترده آحاد مردم در انتخابات دانست .
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html